RS 3 Limousine
RS 3 Limousine
400 KM mocy pozyskiwane z pięciocylindrowej jednostki napędowej, przełomowa wydajność, sportowy, zadziorny wygląd – oto pierwsza kompaktowa limuzyna Audi nosząca znak RS.
Komunikaty prasowe
-
Precyzja dynamiki poprzecznej: krzywa osiągów Audi RS 3
Kiedy w 2021 r. rozdzielacz momentu obrotowego (z ang. Torque splitter) po raz pierwszy trafił do Audi RS 3*, ten kompaktowy samochód sportowy wywindował swoją dynamikę jazdy na nowy poziom. Łącząc ją z potencjałem słynnego pięciocylindrowego silnika turbo, który generuje moc 400 KM i 500 Nm... -
Uczta dla zmysłów: ulepszone Audi RS 3
ZMYSŁ WZROKU: sportowa, wyrazista stylistyka wizualnie podkreśla osiągi
Po wprowadzeniu ulepszeń, Audi RS 3 ma jeszcze bardziej sportowy wygląd. Dominującą cechą asertywnej stylistyki przodu jest sześciokątna rama Singleframe z efektownym obramowaniem. Jest ona bardziej płaska i... -
Powrót na tor: rekord okrążenia Audi Sport w segmencie aut kompaktowych
Rekordowy czas to między innymi zasługa zoptymalizowanego zachowania na zakrętach. W rezultacie nowe Audi RS 3* mogło wykazać się swoją zwinnością jeszcze wcześniej i w bardziej kontrolowany sposób. Jak wyjaśnił Frank Stippler: „To był klucz do naszego sukcesu. Dzięki precyzyjnej... -
Sztuka na najwyższym poziomie: Audi RS 3 performance edition
Trzecia generacja Audi RS 3 Sportback i druga generacja RS 3 Limousine, to przełom jeśli chodzi o wysokie osiągi w segmencie aut kompaktowych. Teraz Audi Sport GmbH dodaje wisienkę na torcie: Audi RS 3 performance edition to limitowana edycja 300 egzemplarzy tego samochodu, będąca absolutnym... -
Rekord okrążenia na Pętli Północnej toru Nürburgring: Audi RS 3 najszybszym samochodem segmentu aut kompaktowych
„Jestem dumny z osiągnięć całego naszego zespołu. Wszyscy ciężko pracowali na ten dzień” - powiedział szef projektu technicznego Audi RS 3 Marvin Schwätter, gdy na tablicy pojawił się rekordowy czas. „Kiedy rozpoczynaliśmy prace rozwojowe, nie wiedzieliśmy jeszcze jak szybki... -
Nowe Audi RS 3: sportowy charakter i użyteczność na co dzień
„Trzecia generacja Audi RS 3 Sportback i druga generacja Audi RS 3 Limousine to samochody sportowe segmentu premium, które nadają się do codziennego użytkowania, a jednocześnie zapewniają taki sam dreszczyk emocji podczas jazdy po drogach publicznych jaki można poczuć na torze... -
Kwestia dynamiki bocznej: mechanizm Torque Splitter w nowym Audi RS 3
Jak działa mechanizm RS Torque Splitter?
RS Torque Splitter umożliwia aktywny, w pełni zmienny rozkład momentu obrotowego między tylnymi kołami. W przeciwieństwie do mechanizmu różnicowego tylnej osi i wcześniej montowanego sprzęgła wielopłytkowego tylnej osi, RS Torque Splitter... -
Audi RS 3 Limousine i RS 3 Sportback - dynamiczny duet
Moc i przyspieszenie nowego Audi RS 3 Limousine – pierwszego kompaktowego sedana marki Audi opatrzonego emblematem RS oraz odmłodzonego Audi RS 3 Sportback, to efekt pracy najmocniejszego na świecie pięciocylindrowego silnika produkowanego seryjnie: 2.5 TFSI. Jednostka ta wytwarza aż 294 kW...