2021-09-07
Firma

Audi tworzy kompleksową, cyfrową obsługę klienta

Audi tworzy kompleksową, cyfrową obsługę klienta
  • Samochód jako przestrzeń do życia i pracy: Audi staje się narzędziem do doznawania świata
  • Sieć mobilna 5G: samochody ostrzegają się wzajemnie przed niebezpiecznymi miejscami
  • „Kuźnia” oprogramowania CARIAD - silny partner technologiczny dla Audi
  • Inteligentne rozwiązania sprawiają, że produkcja i logistyka są bardziej elastyczne i wydajne

Ingolstadt, 7 września 2021 r. Audi tworzy nowy ekosystem dla elektrycznej i autonomicznej jazdy. Dzięki nowym ofertom fizycznym i cyfrowym, marka premium pragnie wzbogacić cyfrowe doznania klientów oraz sprostać rosnącym potrzebom i wymaganiom w zakresie mobilności przyszłości. Cyfryzacja oferuje możliwość ponownego przemyślenia samochodu, a tym samym jest kluczowym czynnikiem transformacji. Ekosystem wokół pojazdu w znacznym stopniu przyczynia się do powstania skomunikowanej, zrównoważonej mobilności klasy premium. Ważną rolę odgrywa przy tym „kuźnia” oprogramowania, firma CARIAD. Opracowuje ona samochodowe systemy operacyjne i tworzy warunki dla kolejnych funkcji autonomicznej jazdy dla całego koncernu Volkswagen. Również Audi intensywnie wykorzystuje nowe modele biznesowe i możliwości zwiększania obrotów w salonach sprzedaży, w pojeździe i poprzez innowacyjne usługi w zakresie mobilności.­ I wreszcie Internet rzeczy, nowy standard sieci mobilnej 5G oraz sztuczna inteligencja sprawiają, że procesy w produkcji i logistyce stają się bardziej wydajne. Podczas wydarzenia „Cyfryzacja” w ramach Audi Media days odbywających się z okazji salonu IAA MOBILITY 2021, zaprezentowano przegląd głównych działań czterech pierścieni w dziedzinie cyfryzacji.