Q7
Q7
Druga generacja Audi Q7 to fascynujący układ napędowy, doskonałe zawieszenie, systemy wsparcia kierowcy, infotainment i connectivity wyposażone w innowacyjne rozwiązania. Największy z SUV’ów marki Audi jest nawet o 325 kilogramów lżejszy niż jego poprzednik.
Komunikaty prasowe
-
Sportowy charakter i nadzwyczajne osiągi: Audi SQ7 i SQ8 z silnikiem benzynowym V8 TFSI
373 kW (507 KM) mocy i 770 Nm momentu obrotowego dostępnego stale w zakresie od 2000 do 4000 obrotów na minutę – silnik 4.0 TFSI doskonale pasuje do modeli Audi SQ7 i Audi SQ8. Benzynowa jednostka V8 biturbo rozpędza oba auta od 0 do 100 km/h w 4,1 sekundy, a przyspieszenie z prędkości 80... -
Najwyższa wydajność: Audi SQ7 i Audi SQ8 z silnikiem V8 TFSI
Ogromna moc: 4.0 TFSI
Dzięki ogromnej mocy benzynowego silnika 4.0 TFSI – 373 kW (507 KM) i dzięki momentowi obrotowemu rzędu 770 Nm, Audi SQ7 i SQ8 rozpędzają się niczym najwyższej mocy samochody sportowe. Sprint od 0 do 100 km/h zajmuje im zaledwie 4,1 sekundy, a od 80 do... -
Audi SQ7 TDI w nowej, szczytowej formie
Czysta moc silnika wysokoprężnego: biturbo V8 z elektrycznie napędzaną sprężarką
Nowe Audi SQ7 TDI (zużycie paliwa w trybie jazdy mieszanej w l/100 km*: 7,6 – 7,4; emisja CO2 w trybie jazdy mieszanej w g/km*: 200 – 194) imponuje ogromną mocą silnika. 4.0 TDI –... -
Przeskok na wyższy poziom: Nowa wersja Audi Q7
Mocny wygląd: stylistyka zewnętrzna
Audi Q7 prezentuje najnowszy język stylistyczny czterech pierścieni, z typowymi dla siebie elementami modelu typu SUV. W przodzie wyraźnie widać dużą, ośmiokątna osłonę chłodnicy Singleframe z sześcioma pionowymi listwami porządkującymi jej... -
Audi rozpoczęło przyjmować zamówienia na Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro to pierwsza na świecie hybryda typu plug-in z silnikiem wysokoprężnym V6 TDI i napędem na cztery koła quattro. Samochód ten od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 6,2 sekundy, a w cyklu NEDC zużywa tylko 1,8 litra oleju napędowego. Jego litowo-jonowy akumulator o...