Podczas światowej premiery w lipcu tego roku nowy A6 e-tron* został zaprezentowany w dwóch wersjach: Audi A6 e-tron performance (zużycie energii w kWh/100 km, wartość mieszana: 17,0-14,0; emisja CO₂ w g/km, wartość mieszana: 0; klasa CO₂: A) z napędem na tylne koła i mocą systemową 270 kW (z Launch Control 280 kW) oraz sportowy Audi S6 e-tron (zużycie energii w kWh/100 km, wartość mieszana: 17,4-15,7; emisja CO₂ w g/km, wartość mieszana: 0; klasa CO₂: A) z napędem quattro i mocą 370 kW (z Launch Control 405 kW). Teraz dostępne są do zamówienia dwa kolejne warianty: bardziej przystępny cenowo A6 e-tron* z napędem na tylne koła i mniejszą baterią o łącznej pojemności brutto 83 kWh (75,8 kWh netto) oraz inny model z napędem quattro na stały napęd na wszystkie koła i większą pojemnością baterii 100 kWh (94,9 kWh netto).
Nowy A6 e-tron* z napędem na tylne koła (zużycie energii w kWh/100 km, wartość mieszana: 16,6-13,6; emisja CO₂ w g/km, wartość mieszana: 0; klasa CO₂: A) ma moc systemową 210 kW (z Launch Control 240 kW) i przyspiesza od 0 do 100 km/h w sześć sekund. Dzięki technologii 800 V i maksymalnej mocy ładowania prądem stałym wynoszącej 225 kW w standardzie, Audi A6 e-tron* umożliwia krótkie postoje na ładowanie. Na odpowiedniej stacji ładowania (High Power Charging, HPC) można naładować do 260 kilometrów w zaledwie dziesięć minut w przypadku modelu Sportback* i 245 kilometrów w przypadku modelu Avant*. Stan naładowania (SoC) wzrasta z 10 do 80 proc. w ciągu 21 minut. Inteligentne, wydajne i predykcyjne zarządzanie temperaturą umożliwia osiągnięcie tak imponującej wydajności ładowania. Całkowity zasięg wynosi do 627 kilometrów dla A6 Sportback e-tron* i do 598 kilometrów dla A6 Avant e-tron*. A6 Sportback e-tron* jest najoszczędniejszą wersją w rodzinie A6 e-tron.
Nowy, dodatkowy wariant z napędem quattro (zużycie energii w kWh/100 km, wartość mieszana: 17,5-14,7; emisja CO₂ w g/km, wartość mieszana: 0; klasa CO₂: A) ma moc systemową 315 kW (z Launch Control 340 kW) i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,5 sekundy. A6 e-tron quattro* można naładować w zaledwie dziesięć minut na stacji ładowania HPC o maksymalnej mocy ładowania 270 kW, co zapewnia zasięg do 290 kilometrów dla wersji Sportback* i 280 kilometrów dla wersji Avant*. Również w tym przypadku stan naładowania wzrasta z 10 do 80 proc. w zaledwie 21 minut. Zasięg wynosi do 716 kilometrów (A6 Sportback e-tron quattro*) i do 685 kilometrów (A6 Avant e-tron quattro*).
*Łączne wartości zużycia paliwa i emisji dla wszystkich wymienionych modeli dostępnych na rynku niemieckim można znaleźć na liście na końcu niniejszego tekstu.
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin wymienionych modeli
Audi A6 Sportback e-tron
Łączne zużycie energii w kWh/100 km: 15.6-13.6;
Łączna emisja CO2 w g/km: 0; CO2 klasa: A
Audi A6 Avant e-tron
Łączne zużycie energii w kWh/100 km: 16.6-14.4;
Łączna emisja CO2 w g/km: 0; CO2 klasa: A
Audi A6 Sportback e-tron performance
Łączne zużycie energii w kWh/100 km: 15.9-14.0;
Łączna emisja CO2 w g/km: 0; CO2 klasa: A
Audi A6 Avant e-tron performance
Łączne zużycie energii w kWh/100 km: 17.0-14.8;
Łączna emisja CO2 w g/km: 0; CO2 klasa: A
Audi A6 Sportback e-tron quattro
Łączne zużycie energii w kWh/100 km: 16.5-14.7;
Łączna emisja CO2 w g/km: 0; CO2 klasa: A
Audi A6 Avant e-tron quattro
Łączne zużycie energii w kWh/100 km: 17.5-15.5;
Łączna emisja CO2 w g/km: 0; CO2 klasa: A
Audi S6 Sportback e-tron
Łączne zużycie energii w kWh/100 km: 16.7-15.7;
Łączna emisja CO2 w g/km: 0; CO2 klasa: A
Audi S6 Avant e-tron
Łączne zużycie energii w kWh/100 km: 17.4-16.4;
Łączna emisja CO2 w g/km: 0; CO2 klasa: A
2024-10-29
Modele
Audi A6 e-tron: nowe, atrakcyjne cenowo modele podstawowe
Audi A6 e-tron: nowe, atrakcyjne cenowo modele podstawowe
Sidebar
- Audi A6 e-tron* z napędem na tylne koła osiąga maksymalną moc 240 kW, A6 e-tron quattro* maksymalnie 340 kW
- A6 e-tron* zapewnia zasięg do 627 kilometrów, A6 e-tron quattro* do 716 kilometrów
- Modele już niebawem będą dostępne w polskim konfiguratorze
Ingolstadt, 29 października 2024 r. Rodzina A6 e-tron powiększa się: Audi wprowadza na rynek podstawowy wariant z napędem na tylne koła oraz bardziej przystępny cenowo wariant z napędem quattro, które są już niebawem będą dostępne w polskim konfiguratorze.
Bank prasowy
© 2024 Audi