Zmiana na stanowisku członka Zarządu AUDI AG ds. ZakupówIngolstadt, 15 października 2025 r. – Rada Nadzorcza AUDI AG ogłasza zmianę w składzie Zarządu. Renate Vachenauer, dotychczasowa członkini Zarządu odpowiedzialna za Zakupy, odchodzi z Audi i Grupy Volkswagen za obopólną zgodą, ze skutkiem od 15 października. Następca, który obejmie stanowisko na początku 2026 roku, zostanie ogłoszony w późniejszym terminie. Do tego czasu tymczasowe kierownictwo działu Zakupów obejmie Gerd Walker, członek Zarządu ds. Produkcji.
Zmiany osobowe w strukturze marki Audi w PolscePoznań, 1 października 2025 r. – Audi w Polsce wzmacnia kluczowe obszary działalności – sprzedaż i marketing – ogłaszając nowe nominacje personalne. Przemysław Schwarz obejmuje stanowisko dyrektora sprzedaży, a Michał Zygmanowski dołącza do marki jako dyrektor marketingu.
Audi w czołówce Wielkiego Testu Salonów 2025Poznań, 18 września 2025 r. – Audi zajęło 3. miejsce wśród marek premium przebadanych w Wielkim Teście Salonów 2025, zdobywając średni wynik 84,9 punktu na 100 możliwych. To prestiżowe wyróżnienie w plebiscycie realizowanym przez „Auto Świat” oraz agencję Minds&Roses pokazuje, że marka nie tylko oferuje nowoczesne samochody, ale także dba o najwyższy standard obsługi klienta w swoich salonach.
Cztery pierścienie i trzy paski: adidas zostaje oficjalnym partnerem przyszłego zespołu Audi w F1Ingolstadt/Hinwil/Herzogenaurach, 10 września 2025 r. – Audi oraz adidas ogłaszają wieloletnią współpracę, w ramach której niemiecki producent artykułów sportowych zostanie oficjalnym partnerem odzieżowym zespołu Audi F1. Kolekcja, która zaprezentowana zostanie przed rozpoczęciem sezonu 2026, łączyć będzie stylowe, przejrzyste i precyzyjne wzornictwo z najnowocześniejszą technologią.
Audi z nową agencją PR - Big Picture będzie odpowiadać za wsparcie komunikacji markiPoznań, 12 sierpnia 2025 r. – Marka Audi, będącą częścią Volkswagen Group, nawiązała współpracę z agencją Big Picture, którą wybrano jako nowego partnera w obszarze public relations. Współpraca, zapoczątkowana w sierpniu 2025 roku, ma charakter długofalowy i została nawiązana w wyniku przetargu.
Półrocze pełne wyzwań - restrukturyzacja Audi nabiera tempaIngolstadt, 28 lipca 2025 – Pierwsza połowa 2025 roku była zdominowana głównie przez amerykańskie cła i wydatki na restrukturyzację związaną z transformacją firmy. Przychody w pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku wyniosły około 32,6 mld euro, co oznacza wzrost o 5,3 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Zysk operacyjny osiągnął około 1,1 mld euro. Przepływy pieniężne netto wyniosły 0,9 mld euro. Grupa Audi* dostarczyła łącznie około 794 tys. pojazdów w pierwszej połowie roku, co oznacza spadek o niecałe sześć procent. Z kolei dostawy w pełni elektrycznych pojazdów marki Audi zanotowały silny wzrost o 32 proc. Jednocześnie inicjatywa modelowa Audi nabiera tempa i stopniowo wpływa na wielkość sprzedaży.
Sztuczna inteligencja: Audi zwiększa wydajność produkcji Ingolstadt/Neckarsulm, 28 maja 2025 – Wydajność, poprawa jakości, inspiracja: Audi wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI) w wielu obszarach firmy, aby osiągnąć te cele. Zamierzeniem jest pełne wykorzystanie potencjału AI i danych – zarówno w procesach firmowych, jak i w doświadczeniach klientów z usługami i produktami. AI wywiera obecnie największy wpływ w obszarach produkcji i logistyki. Tam nie tylko pomaga oszczędzać czas i pieniądze, jak wyjaśnia członek zarządu ds. produkcji i logistyki Gerd Walker: „AI to rewolucja w naszej branży. Dzięki celowemu wykorzystaniu tworzymy środowisko produkcyjne, które jest nie tylko bardziej wydajne i opłacalne, ale także spełnia najwyższe standardy jakości i wspiera ludzi w najlepszy możliwy sposób. Dlatego skupiamy się na integrowaniu AI wszędzie tam, gdzie jest to możliwe i sensowne, oraz systematycznie rozszerzamy zastosowania”.
Mimo wyzwań w pierwszym kwartale – Audi odnotowuje dynamiczny wzrost sprzedaży aut elektrycznych Ingolstadt, 5 maja 2025 – Wyniki finansowe AUDI AG w pierwszym kwartale 2025 roku odzwierciedlają bieżące wyzwania rynkowe. Wpływ na nie ma globalny spadek koniunktury gospodarczej, zaostrzona konkurencja oraz niepewność polityczna. Jednocześnie dostawy samochodów elektrycznych marki Audi wzrosły o około 30 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Przychody w pierwszych trzech miesiącach 2025 roku wyniosły 15,4 mld euro, co stanowi wzrost o 12,4 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego. Zysk operacyjny wyniósł 537 mln euro. Przepływy pieniężne netto ukształtowały się na poziomie minus 61 mln euro.
Audi przygotowuje spektakularną prezentację podczas zbliżającego się Salonu Samochodowego w Szanghaju Chiński rynek nadal przoduje w przechodzeniu na samochody z napędem elektrycznym. Podczas Salonu Samochodowego w Szanghaju 2025, Audi zaprezentuje rozwiązania, które wysuwają firmę na czoło tego trendu zarówno lokalnie, jak i globalnie, jednocześnie umacniając swoją mocną pozycję na rynku pojazdów spalinowych. Prezes Audi Gernot Döllner mówi: „W ubiegłym roku podjęliśmy kluczowe działania, aby zapewnić przyszły sukces w Chinach wspólnie z naszymi partnerami spółek joint-venture FAW i SAIC. W miarę rozwoju tego istotnego rynku nasze dopasowane modele zyskują coraz większe znaczenie. Podczas Salonu Samochodowego w Szanghaju udowodnimy, że Audi spełnia swoje zobowiązania w Chinach."
Cyfrowa rewolucja w zakładach Audi – nowoczesne sterowanie wirtualne w produkcji karoseriiNeckarsulm, 27 marca 2025 r. – Światowa premiera w Böllinger Höfe: Audi wykorzystuje wirtualny sterownik programowalny firmy Siemens na platformie Edge Cloud 4 Production (EC4P) w zakładzie produkcji karoserii. Certyfikowana przez TÜV sieć wirtualnych sterowników programowalnych działa z funkcją bezpieczeństwa specjalnie opracowaną przez firmę Siemens.