Zmiany osobowe w strukturze marki Audi w Polsce

Poznań, 1 października 2025 r. – Audi w Polsce wzmacnia kluczowe obszary działalności – sprzedaż i marketing – ogłaszając nowe nominacje personalne. Przemysław Schwarz obejmuje stanowisko dyrektora sprzedaży, a Michał Zygmanowski dołącza do marki jako dyrektor marketingu.

Nowy dyrektor sprzedaży – Przemysław Schwarz

Przemysław Schwarz związany jest z Audi od 2010 roku. Obejmując stanowisko dyrektora sprzedaży, wykorzysta swoje bogate doświadczenie zdobyte w ramach różnych obszarów firmy. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora działu rozwoju sieci dealerskiej, a w ostatnich latach odpowiadał za strategię i działania marketingowe marki w Polsce. Jego wiedza o rynku oraz szeroka perspektywa wynikająca z wieloletniej pracy w strukturach Audi mają przyczynić się do dalszego wzmacniania pozycji marki w sprzedaży.

„Ostatnie miesiące były niezwykle intensywne biorąc pod uwagę działania marketingowe: wprowadziliśmy wiele nowych modeli, za nami kilka bardzo mocnych, szeroko zasięgowych kampanii. Cieszę się, że teraz wraz z zespołem sprzedaży będę mógł dołożyć wszelkich starań, by nasze nowe modele trafiły do jak najszerszego grona klientów. Z tak rozbudowanym i odnowionym portfolio, mamy przed sobą świetne perspektywy rynkowe.” – zaznacza Przemysław Schwarz.

Nowy dyrektor marketingu – Michał Zygmanowski

Na stanowisko dyrektora marketingu Audi powołany został Michał Zygmanowski, który dotychczas odpowiadał za ten obszar w marce Volkswagen. Z marketingiem jest związany od ponad 16 lat, łącząc ekspertyzę z branży dóbr szybko zbywalnych (FMCG), HoReCa oraz automotive. Doświadczenie zdobywał w koncernach Beiersdorf oraz Unilever w Polsce i Holandii, gdzie zarządzał regionalnymi i globalnymi projektami. Od 2017 roku dołączył do Volkswagen Group Polska do zespołu SEAT i CUPRA, a od 2021 roku zarządza obszarem produktu, komunikacji i customer journey w marce Volkswagen.

„Audi to marka z niesamowitą historią i legendarnymi modelami, która zawsze stawiała na postęp. Tak też jest obecnie - po okresie wyjątkowych premier produktowych, właśnie zadebiutował ekscytujący Audi Concept C, który wskazuje przyszłość portfolio i designu marki. Wraz z zespołem marketingu dołożymy wszelkich starań żeby wdrażać nowoczesne rozwiązania, najlepiej odpowiadające oczekiwaniom klientów w branży, która przechodzi znaczącą transformację.” – powiedział Michał Zygmanowski.

Nominacje wpisane w rozwój marki

"Zmiany kadrowe w Audi mają charakter naturalnej kontynuacji obranej strategii rozwoju i są odpowiedzią na nasze obecne potrzeby. Jestem przekonany, że dzięki interdyscyplinarnej wiedzy Przemysława Schwarza znającego naszą markę od podszewki, zdołamy odnosić kolejne sprzedażowe sukcesy. Nie mam też wątpliwości, że Michał Zygmanowski jest najlepszym możliwym wyborem na stanowisko, które właśnie opuszcza Przemysław Schwarz – to doświadczony i kreatywny manager, którego eksperckość pomoże nam na polu działań marketingowych" – mówi Łukasz Zadworny, dyrektor marki Audi w Polsce.

Kontakt

Hubert Niedzielski
Hubert Niedzielski
Kierownik ds. PR Audi Polska
Natalia Rybak
Natalia Rybak
Public Relations Audi Polska