Historyczny październik dla Audi. Marka liderem sprzedaży aut elektrycznych w Polsce

Poznań, 13 listopada 2025 r. – Październik 2025 był przełomowym miesiącem dla Audi – marka zajęła pierwsze miejsce wśród producentów samochodów elektrycznych (BEV) w Polsce. Według danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, Audi w minionym miesiącu osiągnęło udział rynkowy 12,5% w segmencie BEV, zostając liderem pod względem zarejestrowanych w Polsce nowych aut elektrycznych.

Zainteresowanie samochodami elektrycznymi w Polsce dynamicznie rośnie – tylko w październiku zarejestrowano ponad 4,8 tys. nowych aut BEV, co oznacza wzrost o ponad 300% rok do roku. W tym kontekście Audi osiągnęło imponujący wynik: 602 zarejestrowane pojazdy, co dało marce pozycję lidera na rynku oraz wzrost o ponad 545% w porównaniu z ubiegłym rokiem.

Audi potwierdziło swoją rosnącą siłę w segmencie premium. Wśród modeli, które cieszyły się największym zainteresowaniem, dominowały Q4 e-tron (252 zarejestrowane samochody), Q6 e-tron (209 zarejestrowanych samochodów) oraz A6 e-tron (124 zarejestrowane pojazdy), reprezentujące połączenie zaawansowanej technologii, designu i sportowego DNA marki. Audi zanotowało także znakomity wynik w segmencie hybryd plug-in (PHEV) – zajmując trzecie miejsce w październikowym zestawieniu.

– Październik był dla nas wyjątkowym miesiącem. Audi po raz pierwszy w historii zostało liderem sprzedaży modeli elektrycznych w Polsce. To dowód, że elektromobilność w wydaniu premium staje się realną alternatywą dla kierowców, którzy cenią styl, jakość i zaawansowaną technologię. Cieszy nas też rosnący udział modeli hybrydowych typu plug-in w naszej strukturze sprzedaży – mówi Przemysław Schwarz, Dyrektor Sprzedaży Audi Polska.

Rekordowe wyniki wpisują się w strategię marki Audi. W 2025 roku marka konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję w segmencie aut elektrycznych i hybrydowych, odpowiadając na zmieniające się potrzeby rynku i klientów premium w Polsce.

Kontakt

Hubert Niedzielski
Hubert Niedzielski
Kierownik ds. PR Audi Polska
Natalia Rybak
Natalia Rybak
Public Relations Audi Polska